FANDOM

Ben Reilly znany również jako Szkarłatny Pająk (ang. Scarlet Spider) to pierwszoplanowa postać debiutująca na początku czwartego sezonu "Mega Spider-Mana".

Historia

Wczesne życie

Nie wiele wiadomo o wcześniejszym życiu Reilly'ego, oprócz faktu, że został przygarnięty przez Doktora Octopuca i to właśnie jemu zawdzięcza swoje zdolności. Również pod jego okiem się rozwijał i trenował.

Poznanie Spider-Mana

Wstąpienie do Wojowników Sieci

Zdrada przyjaciół

Prawdopobna śmierć

Ben po uratowaniu i pomocy w ucieczce Petera i May Parkerów z Wyspy Octopusa, poświęca się, by uratować Nowy Jork i doprowadzić zatopienia Wyspy Octopusa.

Występy

Ciekawostki

  • Nie mając własnego imienia, Scarlet Spider dostał od May imię "Ben", po jej mężu. Jako, że widziała w Scarlet Spiderze dobro.
    • Pierwszy Scarlet Spider z Uniwersum Marvela również nosił imię Ben.
    • Jest to pierwszy Scarlet Spider w Ziemi-12041 i nosi imię Ben, pomimo tego, że swoim kostiumem i osobowością przypomina drugiego Scarlet Spidera z Uniwersum Marvela, Kaine'a.
    • Możliwe, że jest to spowodowane tym, by nie wykorzystywać ponownie pseudonimu i kostiumu, który wcześniej użył Flash w trzecim sezonie Mega Spider-Mana.
  • Pomimo, iż w pierwszej części odcinka "Nowa Podstępna Szóstka", Peter wymienia nazwisko Bena, nie zostało ujawnione skąd ono pochodzi, zważywszy, iż postać ta nie miała, ani imienia ani nazwiska, a tylko imię otrzymała od cioci Parkera.

Powiązane strony