FANDOM

Stub Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc 2010s Marvel Animated Universe Wiki rozbudowując ją!

Ben Reilly znany również jako Szkarłatny Pająk (ang. Scarlet Spider) to pierwszoplanowa postać debiutująca na początku czwartego sezonu "Mega Spider-Mana".

HistoriaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Nie wiele wiadomo o wcześniejszym życiu Reilly'ego, oprócz faktu, że został przygarnięty przez Doktora Octopuca i to właśnie jemu zawdzięcza swoje zdolności. Również pod jego okiem się rozwijał i trenował.

Poznanie Spider-ManaEdytuj

Wstąpienie do Wojowników SieciEdytuj

Zdrada przyjaciółEdytuj

Prawdopobna śmierćEdytuj

Ben po uratowaniu i pomocy w ucieczce Petera i May Parkerów z Wyspy Octopusa, poświęca się, by uratować Nowy Jork i doprowadzić zatopienia Wyspy Octopusa.

WystępyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Nie mając własnego imienia, Scarlet Spider dostał od May imię "Ben", po jej mężu. Jako, że widziała w Scarlet Spiderze dobro.
    • Pierwszy Scarlet Spider z Uniwersum Marvela również nosił imię Ben.
    • Jest to pierwszy Scarlet Spider w Ziemi-12041 i nosi imię Ben, pomimo tego, że swoim kostiumem i osobowością przypomina drugiego Scarlet Spidera z Uniwersum Marvela, Kaine'a.
    • Możliwe, że jest to spowodowane tym, by nie wykorzystywać ponownie pseudonimu i kostiumu, który wcześniej użył Flash w trzecim sezonie Mega Spider-Mana.
  • Pomimo, iż w pierwszej części odcinka "Nowa Podstępna Szóstka", Peter wymienia nazwisko Bena, nie zostało ujawnione skąd ono pochodzi, zważywszy, iż postać ta nie miała, ani imienia ani nazwiska, a tylko imię otrzymała od cioci Parkera.

Powiązane stronyEdytuj