FANDOM

Wojownicy Sieci (ang. Web-Warriors) to grupa założona przez Spider-Mana składająca się ze Spider-Menów z różnych rzeczywistości, a później z pajęczych bohaterów z Ziemi-12041.

Historia

Oryginalna drużyna

WebWarriors I

Oryginalna drużyna Wojowników Sieci

Wszyscy członkowie drużyny to Spider-Meni, których próbki DNA zostały skradzione przez Zielonego Goblina. Spider-Man wezwał siedmiu Spider-Menów by pokonać Spider-Goblina, a później Electro. Po zwycięzkiej walce drużyna rozpadła się, a Spider-Meni wrócili do własnych rzeczywistości.

Druga drużyna

WebWarriors II

Druga drużyna Wojowników Sieci

Druga drużyna została uformowana z różnorakich Spider-Menów na przestrzeni całego wieloświatu jako oddział Pajęczej Armii do walki ze Spadkobiercami. Została ona uformowana przez Spider-Mana i Mega Spider-Mana.

Trzecia drużyna

WebWarriors III

Aktualna drużyna Wojowników Sieci

Trzecia drużyna jest grupą powiązaną z zespołem Nowych Wojowników. Pierwotnie składała się ona zaledwie z Spider-Mana, Iron-Spidera i Agenta Venoma. Później do drużyny dołącza Szkarłatny Pająk, by pomóc drużynie w pokonaniu Zoli i Doktora Octopusa. Miles Morales z Ziemi-TRN457 ponownie wstąpił w szeregi Wojowników Sieci, po tym jak jego droga powrotna do domu została zniszczona i został tymczasowo uwięziony w tej rzeczywistości.

Członkowie

Oryginalna drużyna

Druga drużyna

Trzecia drużyna

Występy

Oryginalna drużyna

Druga drużyna

Trzecia drużyna

Powiązane linki