FANDOM

Ziemia-TRN571 – uniwersum stworzone przez Lidera z przyszłości, w którym HYDRA wygrała II wojnę światową i przejęła kontrolę nad światem. W tej rzeczywistości Kapitan Ameryka nigdy nie został zamrożony i walczył z HYDRĄ przez kilkadziesiąt lat. W XXI wieku, kiedy cała ludzkość była pod kontrolą HYDRY, a każdy sprzeciw wobec jej rozkazów groził śmiercią w obozie koncetracyjnym, na Ziemi pojawili się agenci M.I.A.Z.G.I z innej rzeczywistości i uwolnili ludzi spod kontroli HYDRY i Lidera.

HistoriaEdytuj

Ziemia-TRN571 była jedną z pięciu rzeczywistości stworzonych przez Lidera z Ziemi-12041. Pozostałe cztery to: Ziemia-TRN568, Ziemia-TRN569, Ziemia-TRN570 i Ziemia-TRN572.

MezozoikEdytuj

Około 66 milionów lat p.n.e. na Ziemię przybył Lider z przyszłości, który cofnął się w czasie, aby przejąć władzę nad światem. Niedługo potem na Ziemi pojawił się Hulk, który planował pokonać Lidera i zapobiec zagładzie ludzkości. Kiedy Lider dowiedział się o obecności Hulka na Ziemi, obdarzył rozumem dinozaury i przejął nad nimi kontrolę. Następnie rozkazał dinozaurom zabić Hulka. Sprawy przybrały jednak inny obrót: Hulka uratował jego nowy przyjaciel, Devil Dinosaur, a dinozaury sprzeciwiły się władzy Lidera. Lider spróbował odebrać dinozaurom rozum, ale zwierzęta uniemożliwiły mu to i próbowały utopić go w płynnym bursztynie. Z pomocą Liderowi przyszedł Hulk, który uwolnił Lidera i odebrał dinozaurom inteligencję. Zanim Hulk zdąrzył zareagować, Lider użył swojego pasa i przeniósł się w przyszłość. Hulk zrobił to samo i ruszył w pościg za Liderem.

X wiekEdytuj